hun ger

Ügyfél- és kutatószolgálat

2020. november 13. |

Tisztelt Ügyfeleink és Kutatóink!

2020. november 16-tól az alábbiak szerint módosult Vác Város Levéltára ügyfél- és kutatószolgálati rendje. (Az Emberi Erőforrások Minisztériuma Kultúráért Felelős Államtitkárság Könyvtári és Levéltári Főosztálya 2020. november 12-én kelt állásfoglalása alapján.)

Általános nyitva tartási idő és elérhetőség

Hétfő–csütörtök 7.30–16, péntek 7.30–13.30

Telefonszám: 06-27-305-444

E-mail: info@vacarchivum.hu

 

1. Ügyfélszolgálat

  • Tájékoztatás telefonon vagy e-mailben.
  • Személyes ügyfélfogadás:

Hétfő–csütörtök 8.00–15.30, péntek 8.00–13.00

  • A személyes ügyfélfogadás előzetes bejelentés alapján történhet, melynek feltételei a következők:
  • Hétfő–csütörtök 9.00–15.00, péntek 9.00–13.00

– Egyszerre csak egy ügyfelet fogadunk, ezért előzetesen szükséges időpontot egyeztetni.

– Kötelező a védőmaszk használata, a belépéskor a kéz fertőtlenítése és egymástól a legalább 1,5 méteres távolságtartás.

 

2. Kutatószolgálat

Személyes kutatószolgálatunk az alábbiak szerint vehető igénybe:

  • Kutatószolgálati nyitva tartás

– Hétfő 9.00–15.00

– Csütörtök 9.00–15.00

– Kedd, szerda és péntek szünnap

  • A kutatószolgálat igénybevételének feltételei:

– Előzetes időpont-egyeztetés a kutatás megkezdése előtt két nappal.

– Egy időben csak egy kutatót fogadunk.

– Kötelező az orrot és szájat folyamatosan eltakaró védőmaszk használata, belépéskor a kéz fertőtlenítése és egymástól a legalább 1,5 méteres távolságtartás.

– Iratanyag kikérése – e-mailben, a pontos jelzet megadásával –  a kutatás megkezdése előtt 3 nappal.

– Iratanyag kiemelése új kérőlap alapján 3 munkanap alatt.

Vác, 2020. november 13.